Babou Maramures

• 35m2
  • 1 - 8 persoane

Profil

În grădina din spatele casei noastre avem în jur de 6000 de metri pătrați disponibili pentru corturi, rulote și rulote. Avem 18 puncte de electricitate, fiecare de 6 amperi. Puteți alege unde doriți să vă instalați cortul sau să vă amplasați rulota. De asemenea, puteți folosi hamacele noastre pentru a vă relaxa sau pentru a face foc la unul dintre șemineuri! Băile -separate pentru bărbați și femei– sunt situate în vechiul hambar, pe care l-am renovat din interior. Pe lângă băi, există o cameră comună care poate fi folosită atunci când vremea nu este atât de bună. În apropierea casei noastre vă puteți conecta la internet prin wi-fi.

Din camping se pot face o mulțime de activități și tururi personalizate. Dacă aveți alte dorințe, lucruri pe care doriți să le faceți sau întrebări, vă rugăm să ne anunțați și vom rezolva!
Vă rugăm să fiți atenți la drumul nostru de acces: Ultimii 900 de metri prin sat sunt pe un drum neasfaltat, ceea ce înseamnă că drumul este acoperit cu pietriș și pietre mici. Pentru mașini, aceasta nu este o problemă, mergem aici în fiecare zi. De asemenea, micile rulote și rulote pot ajunge la campingul nostru, deși vă sfătuim să reduceți viteza la minimum. La urma urmei, sunt doar 900 de metri. Din păcate, drumul nu este potrivit pentru rulote mai mari de 5 metri și rulote mai mari de 6 metri.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați site-ul nostru: www.baboumaramures.com

• Categoria camping:
  • Dimensiunea site-ului: 0,8 ha (Condițiile solului: Iarbă)
  • Numărul total de terenuri: 12
  • Numărul de locuri turistice: 12
  • Locuri pentru caravane în fața porților: 0
  • Locuri de escală în fața porților și pentru ruloteNu este disponibil

Directii

Cu mașina venind din direcția…
…Sighetu Marmației: urmați drumul nr. DN 18 pe direcția Baia Mare până la intersecția imediat după satul Berbești. Luați 109F (direcția Cavnic), iar la 2 kilometri după ce ați părăsit Ocna Șugatag, veți vedea Breb pe dreapta jos, în vale. Un mic semn cu „Breb” indică unde puteți coborî în vale și intra în Breb.
…Bârsana: ia drumul nr. 185 în satul Bârsana (direcția Cavnic). La intersecția din Călinești, mergeți la stânga, din nou în direcția Cavnic. Mergeți prin Sârbi și în Budești, până când puteți face dreapta spre Ocna Șugatag. Luați acest drum și după 2 kilometri veți găsi în stânga un drum care vă va duce la Breb.
…Baia Mare: sunt mai multe variante din Baia Mare. Cel mai rapid este să luați drumul nr. 184 in Baia Sprie spre Cavnic. Urmați acest drum prin Cavnic, treceți de pârtiile de schi și în Budești luați drumul la stânga în direcția Ocna Șugatag. După 2 kilometri îl veți găsi pe Breb pe stânga, în vale. O altă variantă din Baia Mare este să urmeze drumul DN 18 până la Sighetu Marmației, prin pădure și peste Pasul Gutâi. În satul Hărniceşti se face dreapta la indicatorul care indică Ocna Șugatag (drumul 185). Urmați drumul până la următoarele indicatoare unde va trebui să mergeți dreapta în direcția Cavnic. După un kilometru se vede Breb pe dreapta în vale.
…Cluj-Napoca: mergeți pe 1C spre Baia Mare și în satul Gâlgău faceți dreapta spre Târgu Lăpuş. De la Târgu Lăpuş se merge pe 109F până la Cavnic. Treceți de pârtiile de schi și în Budești luați drumul la stânga în direcția Ocna Șugatag. După 2 kilometri îl veți găsi pe Breb pe stânga, în vale.
Transport în comun
Cele mai apropiate gări sunt Sighetu Marmației (Sighet) și Baia Mare. Din Sighet sunt (mini)autobuze care merg la Breb (45 minute). Microbuzul probabil nu va coborî în vale, așa că la fel ca localnicii, va trebui să coborâți pe jos până în sat însuși. Dar ne puteți da și un telefon și vă vom lua cu mașina (când mașina noastră este în sat). Din Baia Mare și Cluj sunt mai multe autobuze care merg spre Sighet. Coborâți în Hărnicești sau la capătul orașului Giulești și mergeți la Breb. Pentru o mică taxă (34.83 RON) vă putem prelua de la Hărniceşti. Putem veni și la gara din Sighet (74.63 RON) și Baia Mare (149.26 RON) să vă luăm dacă ne anunțați puțin înainte. Putem ridica maxim 3 persoane. Daca doriti transport din alt loc, va rugam sa ne anuntati si vom vedea care sunt posibilitatile

• Lac : 3 km

Coordonate GPS
Lat 47,74623, Long 23,89371

Primire indicații

Cabine de spălat individuale(6)
Este permis grătarul cu cărbuni
Mașini de spălat
Salon
Schimb de butelii cu gaz( 2 km )
Uscătoare de rufe
Wifi (Preț necunoscut)
Zona centrală pentru foc de tabără
Pescuit( 0,1 km )
Alimentară( 0,1 km )
Grupuri sanitare accesibile pentru oricine
Este permis accesul câinilor în extrasezon

Conditions and Rules

On the other hand, we denounce with righteous indignation and dislike men who are beguiled and demoralized by the charms of pleasure of the moment blinded by desire that they cannot foresee the pain and trouble that are bound to ensue; and equal blame belongs to those duty

• Can I use a terms and conditions template?
  • How iubenda can help generate and manage a Terms and Conditions
  • Start Generating and select the Generate Now button under
  • Fill out your web / app owner and contact details
  • What should basic terms and conditions include?
  • Tips for a Good Terms and Conditions Agreement
  • Download Free Terms and Conditions Template

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Babou Maramures”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

45,00 lei /zi
Zilele săptămânii

Preț în funcție de ziua săptămânii